De unde cumpărăm haine pentru mămici?

Duminică, l-am botezat pe Vladimir. A fost o zi foarte frumoasă, exact așa cum mi-am dorit. Mi-am spus dinainte că orice s-ar întâmpla, o să fiu calmă și o să iau lucrurile ca atare, fără să mă supăr, fără să mă enervez, și o să mă bucur cât pot de mult de petrecere. Când o să am toate pozele și filmarea o să vă spun aici mai multe despre organizare și despre oamenii minunați pe care i-am cunoscut cu aceasă ocazie.
Despre altceva vreau să vă povestesc, însă, acum. Vreau să mă descarc un pic, că v-am zis că am ținut ”închise” lucrurile negative.
Încă de dinainte să se nască bebe, știam exact cum vreau să fie botezul lui. În imaginea asta a mea mă vedeam îmbrăcată într-o rochiță scurtă, de culoare pastel, potrivită pentru o zi călduroasă de vară. N-am fost niciodată vreo slăbuță, dar nu am lăsat asta să-mi afecteze viața. În timpul sarcinii, am luat 10-11 kg, pe care le-am dat jos imediat după ce am născut. Dar modificările corpului meu sunt încă vizibile: șolduri mai late, sâni mai plini, burtică. Chiar și așa, am plecat încrezătoare la cumpărături. Cât de greu să fie să găsești o rochiță, nu?! Fără să-mi impun un buget, am lăsat copilul la bunica și am intrat în Afi Ploiești. În primul magazin, H&M, n-am văzut nimic potrivit, în schimb Mihai și-a luat costum și cămașă. Practic, tot :)) Ce ușor e să fii bărbat!
Am luat apoi toate magazinele la rând și am fost uimită când am realizat că nu îmi place nimic! Numai bluze până la buric, rochii mult prea mulate sau scurte, un talmeș-balmeș de haine din care nu am putut alege nimic pentru a proba.
Dezamăgită, am mers în celălalt mall, la Ploiești Shopping City! Aici sigur o să găsesc, mi-am zis! Am pus ochii pe câteva pretendente și am intrat în cabinele de probă cu zâmbetul pe buze. Prima rochiță nu m-a încăput, a doua a fost prea scurtă, celei de-a treia nu i s-a închis fermoarul în dreptul sânilor, că, na, sunt plini de lăptic. Altele erau fie transparente, fie dintr-un material aflat la limita kitch-ului sau, pur și simplu, nu erau mărimea mea. Vânzătoarele spuneau că nu au mai primit mărimi mari din colecții și îmi aduceau rochii la întâmplare, numai să mă încapă vreuna.
Cu moralul la pământ, am plecat și prin alte magazine din Ploiești. Dar, n-am avut noroc pe nicăieri.
Într-un final, m-am întors la singura rochie care îmi venea, cu mici retușuri, de la Poema, cea din poză. Este fix opusul a ce-mi propusesem să-mi iau: elegantă, lungă, verde. Și pentru că decolteul rochiei e foarte generos, am plecat în căutarea unui sutien potrivit. Eh, ce să vezi?! Au urmat alte ore pierdute prin magazine, pentru că n-am găsit mărimea. Am cumpărat, în sfârșit, de la Triumf, din Winmarkt, magazin pe care mi l-au recomandat alte mămici voluptoase.
Sigur, o să îmi spuneți că aș fi putut căuta în București sau să-mi fac rochița pe comandă. Așa e, dar nu m-am gândit că nu o să găsesc nimic și am lăsat cumpărăturile pe ultima sută de metri.

Dar, problema rămâne. De ce retailerii nu fac haine pentru toate femeile? Nu suntem toate înalte și slabe, cu sânii perfecți, mai ales după ce porți o sarcină și alăptezi. Iar eu am vrut să mă simt frumoasă în ziua botezului, după ce-mi petrec aproape tot timpul cu părul prins și în haine comode. Am reușit, dar dezmăgirea rămâne. Și mă gândesc că sunt alte mămici, care poate au rămas cu mai multe kg după naștere și se simt deprimate când merg în magazine. Nu mai zic că nu găsești haine frumoase pentru perioada sarcinii, asta e deja altă poveste.
Voi știți vreun magazin care are haine frumoase și pentru femei așa ca mine? Adică femei cu burtică, șunculițe, fund și sâni 😀

Foto: Mădălina Stoica – madas.ro


Lasă un comentariu